Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o naszych promocjach i nowościach zapisz się do newslettera.Wpisz adres e-mail, naciśnij niebieski przycisk i gotowe!
Co jaki czas wymieniasz wycieraczki?

K-SEAL HD USA na wycieki płynu chłodniczego, pęknięte bloki, uszkodzone uszczelki głowicy

K-SEAL naprawa uszczelki głowicy, pęknięty blok, wyciek płynu

  • K-SEAL HD USA na wycieki płynu chłodniczego, pęknięte bloki, uszkodzone uszczelki głowicy
    K-SEAL HD USA na wycieki płynu chłodniczego, pęknięte bloki, uszkodzone uszczelki głowicy
CENA:119.99
Dostępny
masz pytania?

K-SEAL - prosty w użyciu preparat trwale uszczelniający wycieki w głowicy, uszczelce głowicy, bloku silnika, chłodnicy, nagrzewnicy oraz pompie wody.

 

  • Naprawia większość nieszczelności w silnikach chłodzonych wodą
  • Trwała naprawa gwarantowana przez cały okres eksploatacji silnika
  • Działanie udowodnione naukowo
  • K-Seal zaufali profesjonaliści

MADE IN THE USA

 

Sprzedawany produkt to K-SEAL HD. Specjalnie zaprojektowany do pojazdów o dużej pojemności płynu chłodzącego takich jak:

  • Samochody ciężarowe
  • Traktory
  • Maszyny ciężkie
  • Inne pojazdy użytkowe

Jedno opakowanie preparatu 472ml można  zastosować w układzie chłodzenia aż do 57 litrów pojemności.

K-Seal nie może być prostszy w użyciu. Po prostu potrząśnij butelką, dodaj płyn do układu chłodzącego i uruchom silnik tak, jak zwykle. Unikalna formuła K-Seal ma na celu poszukiwanie dziur i pęknięć, a także nie ma negatywnego wpływu na wydajność chłodzenia silnika.

K-Seal nazywany jest przez mechaników w UK oraz USA jako

"CUD W MAŁEJ NIEBIESKIEJ BUTELCE".

 

K-Seal ma zastosowanie  we wszystkich pojazdach chłodzonych cieczą:

  • samochody
  • motocykle
  • maszyny rolnicze
  • silniki zaburtowe
  • agregaty

Spoób użycia:

1. Energicznie wstrząśnij butelką i dodaj całą zawartość zbiornika wyrównawczego lub bezpośrednio do chłodnicy

Podczas dodawania do chłodnicy nie nalewać bezpośrednio na rdzeń chłodnicy. Produkty K-Seal są kompatybilne ze wszystkimi rodzajami płynów chłodzących i nie zmieniają ich parametrów

2. Uruchom silnik. Preparat zaczyna działać już po 1-3 minutach. Pozostaw silnik włączony aż osiągnie temperaturę roboczą

3. Wymień zawartość układu chłodzenia lub pozostaw K-Seal w systemie

Po naprawie K-Seal nie trzeba zostawiać w układzie, ponieważ naprawa jest trwała. Możesz albo wymienić zawartość układu chłodzenia, albo pozostawić oryginalny system K-Seal w systemie.

Zachowaj szczególną ostrożność podczas pracy z gorącym układem chłodzenia. W razie wątpliwości skonsultuj się z wykwalifikowanym mechanikiem.

 

Komentarze

 
stat4u